Muhabbet kuşlarım geçen gün birbirine kusuyor diye kafeslerinin yerini ayarladım yuvalık taktım 2 gün boyunca çıkarmadığım için kafesin içinde başımın etini yediler ikisinde çok çıkmak istiyor onları çıkarmalı mıyım?
🇹🇷 Muhabbetkuslari.org Türkiye’nin en eski muhabbet kuşu ve kafes kuşları bilgi forumudur… Sizde kayıt ol butonuna tıklayarak. Üye olup, forumda soru sorup anında cevap alabilir ve paylaşımlar yapabilirsiniz. Hadi sende aileye katıl...
Ne zamandır çıkarmadığım kuşlar kafeste çok çırpınmış ben öbür odasayken annem günah eziyet ediyorsunuz diyip birden kapıyı açtı dişi fırladı erkek hemen devamında çıktı 1 turladılar sonra en sevdikleri yere kafesin yanına kitaplığın üstüne kondular orada oturuyorlar kafeste bunaldılar galiba ne yapayım hemen geri koyayımmı biraz otursunlar mıÜretim düşünüyorsanız çıkarmamalısınız. Ama düşünmüyorsanız çıkarabilirsiniz. Üretim sabır işidir.![]()
Zaten hep bu odadalar perdeler hep çekik erkek kuşu almadan önce hep burada saldığımız için tehlikeli birşey yokArada salmaniz iyi olur ama davranış yanlış bence bir anda kafes kapağını açmanız doğru olmayabilir
Kuşları saldiginiz Zaman ortamda onlar için tehlikeli olan şeyleri ortadan kaldırmak gerekiyor şu an için dışarıda kalabilirler
30 saniyelik bir videolarını görmem lazım açıkçası yuvalığa ilgi duymaya başladıysa salmanız doğru olmaz bu süreç içerisindeZaten hep bu odadalar perdeler hep çekik erkek kuşu almadan önce hep burada saldığımız için tehlikeli birşey yok
Bu arada dişi yuvalığı merak etti galiba yuvalığın içine bi girip çıktı bazen dişi erkeğe vuruyor bazende kusuyor sizce eş tutarlar mı
30 saniyelik bir videolarını görmem lazım açıkçası yuvalığa ilgi duymaya başladıysa salmanız doğru olmaz bu süreç içerisinde
Dişi normalde sadece bakardı kafesten tıkır tıkır ses geldi baktım dişi yok yuvalığa girmiş birşeyler kemiriyordu ama hayla eş tutmadılar ne yapabilirimVideo çekmeyi başarabildim dişi yuvalığın içine doğru bakıyor erkek azönce sanki biraz dişiye kustu
Bu arada yuvalıkta şu an taban malzemesi yokDişi normalde sadece bakardı kafesten tıkır tıkır ses geldi baktım dişi yok yuvalığa girmiş birşeyler kemiriyordu ama hayla eş tutmadılar ne yapabilirim
Ahah güzel haber hadi hayırlısı inşallahBugün fark ettim önceden erkek dişinin gagasına vurduğunda dişi erkeğe gaga atardı ya da erkek kusmak istediğinde izin vermezdi şu an bunlara izin veriyor erkek sürekli kusuyor dişide kabul ediyor sürekli erkek sabah akşam kur yapıyor![]()
Sorun olacağını zannetmiyorum hocamBirde bir şey sorucam kuşlar normalde salon sıcak diye salona koyardım ama şimdi kuşlar rahatsız olacağını düşünüp kendi odama koymak istiyorum orası salondan biraz soğuk çok değil kuşların üşüyüp üşümediğinide bilmiyorum biz odaya girdiğimizde üşümüyoruz kuşları koyarsam sorun olur mu
Bu sitenin çalışması için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.