Merhaba kuşum yaklaşık 1 ay önce mantar tedavisi gördü hiç yemek yemiyordu ve veterinere gittik veterinerimiz triflucan basta olmak üzere bir tane daha ilaç verdi düzenli olarak kullandık daha sonra kontrole gittiğimizde kusturtmaya çalıştı ancak kuşum kusmadı ve yemeğe de başlamıştı veterinerimiz iyileştiğini söyledi evet paşamın keyfi yerinde sabahtan aksama kadar konuşuyor hiçbir sorunumuz yok yemeği de tüketiyor ancak dışkımızda çözemediğim bir sorun var götürdüğüm veteriner uzakta olduğu için tekrar götüremedim o yüzden mesaj attım ve bana 5 gün boyunca günde 2 damla sulphamezahine kullanmamı söyledi ama sonunda hiçbir değişiklik olmadı dışkısı ayni durumda ben de size sormak istedim lütfen yardım eder misiniz dışkıları bazen normal bazen ise su ve ürat olarak yapıyor açıkçası çok sık yapmaya başladı endişeleniyorum ona bir sey olucak diye
Dışkı fotoğraflarını da buraya bıraktım https://drive.google.com/drive/folders/1ZhHojlvqkrJutPA7RAAsoiNY_R09ReoZ
Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için
Dışkı fotoğraflarını da buraya bıraktım https://drive.google.com/drive/folders/1ZhHojlvqkrJutPA7RAAsoiNY_R09ReoZ
Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için