Neler yeni

Muhabbetkuslari.org Ailesine Hoş Geldiniz 👋

🇹🇷 Muhabbetkuslari.org Türkiye’nin en eski muhabbet kuşu ve kafes kuşları bilgi forumudur… Sizde kayıt ol butonuna tıklayarak. Üye olup, forumda soru sorup anında cevap alabilir ve paylaşımlar yapabilirsiniz. Hadi sende aileye katıl...

Soru Taze Ve Bayat Yem

gül_maviş

İspinoz Üye
Katılım
1 Yıl 2 Ay
Mesajlar
1
Geçenlerde kuşuma versela laga yem aldım petshoptan kurt çıktı 5 aylık henüz kuşum rahatsızlandı şimdi vitakraft yem aldım başka petshoptan ama tedirginim açıkçası açıp baktım toz vesaire yoktu ama aspurlar biraz garip geldi yardımcı olur musunuz?
 

Ekli dosyalar

  • IMG_6472.jpeg
    IMG_6472.jpeg
    3 MB · Görüntüleme: 63
  • IMG_6473.jpeg
    IMG_6473.jpeg
    2.6 MB · Görüntüleme: 29
  • IMG_6476.jpeg
    IMG_6476.jpeg
    2 MB · Görüntüleme: 27
  • IMG_6478.jpeg
    IMG_6478.jpeg
    3 MB · Görüntüleme: 30
  • IMG_6474.jpeg
    IMG_6474.jpeg
    2.2 MB · Görüntüleme: 27

Süleyman E.

Yönetici
Katılım
3 Yıl 2 Ay
Mesajlar
1,159
Çözümler
20
G gül_maviş, Yemi kavanoz içinde dolapta saklamanizi öneririm daha iyi olacaktır önümüz yaz dışarıda yem bırakmak sıkıntı. Aspur kabuğundan ayrılmamış muhtemelen o yüzden o şekilde gözüküyor.