İyi günler. 11 yaşında bir kuşum var. Geçiş döneminde tüy dökme dönemine girdi sanırım. Multivitamine başladık suyuna koyuyoruz 2 günde 1. Ama kafası şu şekilde açıldı. Tüylerini kabartınca daha çok belli oluyor. Bu dönemde sizce normal mi bu dökme
🇹🇷 Muhabbetkuslari.org Türkiye’nin en eski muhabbet kuşu ve kafes kuşları bilgi forumudur… Sizde kayıt ol butonuna tıklayarak. Üye olup, forumda soru sorup anında cevap alabilir ve paylaşımlar yapabilirsiniz. Hadi sende aileye katıl...