Dün muhabbet kuşlarımdan birinin kursak mantarı ve kuruma hastalığı olduğu ortaya çıktı. Onun için veteriner triflucan yazdı ve suya eklenen birkaç takviye verdi. İlacın tavsiye edilen dozu insülin iğnesinde bir damlaydı. Bugün ilacı verirken bir damladan fazla ağzına gitmiş gibi göründü. İlaç akciğerlere gitmiş olabilir mi? Ne yapmalıyım? Kuşun davranışında herhangi bir fark yok.