Neler yeni

Muhabbetkuslari.org Ailesine Hoş Geldiniz 👋

🇹🇷 Muhabbetkuslari.org Türkiye’nin en eski muhabbet kuşu ve kafes kuşları bilgi forumudur… Sizde kayıt ol butonuna tıklayarak. Üye olup, forumda soru sorup anında cevap alabilir ve paylaşımlar yapabilirsiniz. Hadi sende aileye katıl...

muhabbet kuşu

  1. Mustafa

    Soru Muhabbet Kuşumun Burnunda Bişey Var

    Kuşumun Burnunda Böyle Et Tarzı Bişey Oluştu 2 hafta kadar fln oldu büyüme veya geçme tarzında bişey olmadı ne yapmalıyım cinsine göre normal mi (dişi) geçer mi yoksa kalır mı veterinere götürmeye gerek varmı ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
  2. Soru Muhabbet Kuşumun Burnunda Bişey Var

    • 159
    • 4
    Kuşumun Burnunda Böyle Et Tarzı Bişey Oluştu 2 hafta kadar fln oldu büyüme veya geçme tarzında...
  3. deniz-

    Soru Tüylerinin Böyle Olmasının Anlamı Ne?

    kuşum kabardığı zaman kafa derisi görünebilir oluyor bir sıkıntısı mı var?
  4. Soru Tüylerinin Böyle Olmasının Anlamı Ne?

    • 109
    • 4
    kuşum kabardığı zaman kafa derisi görünebilir oluyor bir sıkıntısı mı var?
  5. S

    Soru Kuşumun Ayakları Soğuk

    merhaba bir hafta once yeni bir muhabbet kusu sahiplendik 1 yasinda diye dusunuyorum disi. normalde ayaklari sicak olur bugun sabahtan beri ayaklari soguk eskisi gibi neseli degil sinirli ve ilk kez bugun ogleden sonra kafasini arkaya cevirip tuneginde bekliyo gozleri kapali degil sebebini...
  6. Soru Kuşumun Ayakları Soğuk

    • 142
    • 9
    merhaba bir hafta once yeni bir muhabbet kusu sahiplendik 1 yasinda diye dusunuyorum disi...
  7. M

    Soru Muhabbet Kuşum Tiz Sesle Hapşırıyor

    Yaklaşık 2 aydır var olan bir durum. Gece gündüz tiz bir sesle hapşırıyor. Başta benim ıslığımı taklit etmeye çalışıyor sandım ama gece de devam ettiğini farkedince durumu anladım. Soğuk algınlığı gibi bir durum sandım ve kuşumu sıcak tutmaya, geceleri evin en sessiz yerinde uyumasına dikkat...
  8. Soru Muhabbet Kuşum Tiz Sesle Hapşırıyor

    • 316
    • 11
    Yaklaşık 2 aydır var olan bir durum. Gece gündüz tiz bir sesle hapşırıyor. Başta benim ıslığımı...
  9. S

    Soru Muhabbet Kuşumun Poposunda Mor Şişlik

    Merhaba, az önce muhabbet kuşumun poposunda mor bir baloncuk gibi şişlik gördüm. Ellediğimde içi hava dolu gibi duruyordu. Bu ne olabilir ve ne yapmam lazım?
  10. Soru Muhabbet Kuşumun Poposunda Mor Şişlik

    • 196
    • 2
    Merhaba, az önce muhabbet kuşumun poposunda mor bir baloncuk gibi şişlik gördüm. Ellediğimde içi...
  11. K

    Soru Kuşlarım Kavga Ediyor

    4 yaşında dişi muhabbet kuşum vardı eşi 1 yıl önce ölmüştü o yüzden yanına bir erkek kuş aldım kuş 3 yaşında erkek. Dişi kuşumun yanına koyunca ilk başlarda iyilerdi fakat kuşum yuvalığa yaklaştırmıyordu. Yuvalığa 4 tane kızgınlık yumurtası yumurtlamış. Şuan ayırdık erkek kuş uysal dişi kuşta...
  12. Soru Kuşlarım Kavga Ediyor

    • 327
    • 4
    4 yaşında dişi muhabbet kuşum vardı eşi 1 yıl önce ölmüştü o yüzden yanına bir erkek kuş aldım...
  13. maviş53

    Muhabbet Kuşum Alışmıyor Ya Da Ben Sabırsızım

    Muhabbet kuşumu alalı tam bir hafta oluyor ilk günlerde yanımızda tuttuk 2 gün önce odama saldım son 4 gündür falan kafese elimi sokuyordum alışması için şu an dışarı salınca yanıma gelmek istiyormuş gibi hissediyorum elimden yemekte yiyor (kafes içinde veya dışında) iştahında bir problem yok...
  14. Muhabbet Kuşum Alışmıyor Ya Da Ben Sabırsızım

    • 526
    • 4
    Muhabbet kuşumu alalı tam bir hafta oluyor ilk günlerde yanımızda tuttuk 2 gün önce odama saldım...
  15. Xayah

    Soru Disi Kusumun Gagasinda Sorun Var Mi

    Merhabalarr xayahin gagasi onu aldigimdan beri hep bir garip. Yaklasik 1 bucuk ay once gozunde kizariklik olusmustu arkadaslaeimin yardimi ile gozune goz damlasi ve burnuna mantar kremi kullandim. Gagasi eskisinden iyi olmustu gozu de hemen iyilesti (1 ahfta kullanmistim). Ama simdi yanina erkek...
  16. Soru Disi Kusumun Gagasinda Sorun Var Mi

    • 431
    • 10
    Merhabalarr xayahin gagasi onu aldigimdan beri hep bir garip. Yaklasik 1 bucuk ay once gozunde...
  17. Xayah

    Soru Muhabbet Kusum Hasta Mi Ve Depresyona Girer Mi?

    Merhaba cok uzun yazdim musait bi zamanda okuyun lutfen kusura bakmayin tek bi konuda hepsini toplamak istedim 🥺🥺 Dun canim kusum öldu ve ben 1 hafta gibi bi sure once yanina disi almistim. Disimi bana verirken oncelerinde hasta verdikleri icin cok dikkat ettiler. Alindiginda da cok isiriyodu...
  18. Soru Muhabbet Kusum Hasta Mi Ve Depresyona Girer Mi?

    • 484
    • 6
    Merhaba cok uzun yazdim musait bi zamanda okuyun lutfen kusura bakmayin tek bi konuda hepsini...
  19. Aris

    Hastalık Kuşum Kafasını Yukarı Aşağı Sallıyor, Hasta Mı?

    3 aylık erkek muhabbet kuşum var yanına dişi almak istedim. 4 aylık dişi aldım bugün hiçbir şey yoktu birbirlerine alışmalarını istedim kuşum zaten kafeste kalmıyor kapısı açık hep kendi isteğiyle çıkıp giriyor ikisi de çıkıp çerçeveye çıkmışlar. 🙀. Çok sevindim sorun yok gibi gözüküyodu. Az...
  20. Hastalık Kuşum Kafasını Yukarı Aşağı Sallıyor, Hasta Mı?

    • 300
    • 1
    3 aylık erkek muhabbet kuşum var yanına dişi almak istedim. 4 aylık dişi aldım bugün hiçbir şey...
  21. K

    Muhabbet Kuşumun Anüsünde Dışkı Birikmesi Ve Anüsünün Iç Tarafında Kızarıklık

    Bugün dişi muhabbet kuşumu uçması için kafesinden çıkardım. avizeye çıktığımda poposunun iç kısmında kızarıklık ve anüsünde dışkı birikmesi gördüm. son zamanlarda ayağı ile hep poposunu kaşıyordu. Mart ayına kadar yanında bir erkek kuş vardı o öldüğünden beri kafasını demirlere vs. sürtüyordu...
  22. Muhabbet Kuşumun Anüsünde Dışkı Birikmesi Ve Anüsünün Iç Tarafında Kızarıklık

    • 642
    • 16
    Bugün dişi muhabbet kuşumu uçması için kafesinden çıkardım. avizeye çıktığımda poposunun iç...
  23. E

    Muhabbet kuşlarımı 1 hafta yalnız bırakmam gerek ne yapacağımı bilmiyorum fikirlerinizi bekliyorum.

    Merhaba, bayram yaklaştı ve ailem ile beraber Antalya'ya 1 haftalığına gitmek durumunda kaldım, haftaya pazar gününe bilet satın aldık ve kesin gitmemiz gerekli. 2 kuşum var biri dişi biri erkek çok iyi anlaşıyorlar, kafeste kapalı durduklarında kavga etmiyorlar. Hiç onlardan ayrı 1 günden fazla...
  24. Muhabbet kuşlarımı 1 hafta yalnız bırakmam gerek ne yapacağımı bilmiyorum fikirlerinizi bekliyorum.

    • 243
    • 2
    Merhaba, bayram yaklaştı ve ailem ile beraber Antalya'ya 1 haftalığına gitmek durumunda kaldım...
  25. jsjdh

    Muhabbet kusumun ayakları yandı ne yapmalıyım

    Kuşum serbest bıraktığım sırada soba borusuna kondu ayaklarini soguk suyla yikadik birkaç gün sonra ayağı sismeye başladı küçük küçük baloncuklar falan cikti Bi sabah baloncuklardan biri patlamış kafesin her yeri kan olmuştu bir iki gün kanadı kizarikliklar morarmaya çürümeye basladi kafesten...
  26. Muhabbet kusumun ayakları yandı ne yapmalıyım

    • 655
    • 21
    Kuşum serbest bıraktığım sırada soba borusuna kondu ayaklarini soguk suyla yikadik birkaç gün...
  27. alex-

    Hastalık Kuşum tıskırarak yediği yemleri kusuyor.

    Merhaba, Krem rengi olan kuşum yediği yemleri kusuyor. Elime aldım göğüsünde bir şişlik veya morluk yok sebebi nedir acaba. Kafeste yuvalık takılı yuva hazırlığı yapıyor onla alakalı bir şey mi acaba. Kusmayı bir kez daha yapmıştı ama önemsememiştim. İkinci defa olunca endişelendim. Bu gün...
  28. Hastalık Kuşum tıskırarak yediği yemleri kusuyor.

    • 458
    • 9
    Merhaba, Krem rengi olan kuşum yediği yemleri kusuyor. Elime aldım göğüsünde bir şişlik veya...
  29. alex-

    Kuşuma dişi kuş aldım kafes düzeni sizce mantıklı mı? yardımcı olursanız sevinirim

    Merhaba arkadaşlar, Erkek kuşuma dişi kuş aldım hatta 2 defa eş değiştirdim bu sefer anlaştılar sanırım yem kusuyor kur yapiyor. Benim sorum kafesim ikiye bölünerek kullanıyor bende daha çok birlikte dursunlar kur yapsınlar diye kafesi ayırıp tek tünek taktım. Yaptığım mantıklı mu böyle dursun...
  30. Kuşuma dişi kuş aldım kafes düzeni sizce mantıklı mı? yardımcı olursanız sevinirim

    • 253
    • 8
    Merhaba arkadaşlar, Erkek kuşuma dişi kuş aldım hatta 2 defa eş değiştirdim bu sefer anlaştılar...
  31. Ronay

    Muhabbet Kuşu İshal Hastalığı, Nedenleri, Çeşitleri ve Yapılması Gerekenler

    Muhabbet Kuşu İshal Hastalığı, Nedenleri, Çeşitleri ve Yapılması Gerekenler Muhabbet kuşunda en sık görülen hastalıklardan biri ishal yani kuşların sulu dışkı yapmasıdır. Bu durum genelde insanları endişelendirir. Ama ishali tanımak, dışkı şekillerinin ne anlama geldiğini bilmek gerekir...
  32. Muhabbet Kuşu İshal Hastalığı, Nedenleri, Çeşitleri ve Yapılması Gerekenler

    • 282
    Muhabbet Kuşu İshal Hastalığı, Nedenleri, Çeşitleri ve Yapılması Gerekenler Muhabbet kuşunda en...